Ενεργός πολίτης/ψηφιακή επάρκεια
Επιμορφωθήκαμε σχετικά με την ιδιότητα του ψηφιακά ενεργού πολίτη και στη συνέχεια κάναμε διάχυση των γνώσεων που αποκτήσαμε σε όλους τους μαθητές μας μέσα από συνεργατικά project και βιωματικά εργαστήρια. Συγκεκριμένα:
-
Καλλιεργήσαμε το σωστό τρόπο πλοήγησης και αποδεκτής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο (netiquette) ώστενα μπορούν να χρησιμοποιούν το διαδικτυακό κόσμο για να συμμετέχουν ενεργά στην κοινότητά τους/στην ευρύτερη κοινωνία.
-
Ευαισθητοποιήσαμε τους μαθητές μας για τους κινδύνους στο διαδίκτυο και τους ενημερώσαμε για τους πιο διαδεδομένους τύπους διαδικτυακού εκφοβισμού (exclusion, harassment, outing, cyberstalking, fraping, fake profiles, dissing, trickery, trolling, catfishing).Μέσα από συζήτηση και παρουσίαση σχετικού υλικού οι μαθητές μοιράστηκαν τις προσωπικές τους εμπειρίες, τις εμπειρίες φίλων τους αλλά κυρίως συνειδητοποίησαν τί δεν πρέπει να κάνουν στο διαδίκτυο για να προστατευτούν. Αντιλήφθηκαν ότι πρέπει να ξεπερνάν τους φόβους τους και να απευθύνονται στους αρμόδιους ώστε να μην επιτρέπουν σε κανέναν να τους εκμεταλλευτεί ή να τους εκφοβίσει.
Υπεύθυνες καθηγήτριες: Μ. Γούναρη, Α. Μίχου και Ε. Πραματευτάκη